s

Sliten i kroppen under hela veckan.. Allmänt trött. Måndagen började med att jag mådde illa, yrsel och hade huvudvärk. Nej, jag är inte gravid. Tror det var en kombination av svajigt blodsocker och trötthet. Kanske, vet inte riktigt, men åkte hem och sov på soffan och mådde bättre senare på kvällen! Resten av veckan var en del jobb och tillät mig att vila och återhämta mig. Hade skön träningsvärk i benen efter joggingturen med Hanna på tisdagen, snacka om att chocka kroppen, inte en löptur på 1-2 år... Har gjort lite som jag velat med träningen denna veckan.. För att hitta tillbaka till lusten att träna och inte känna mig så oerhört trött. Det blev bra och är åter motiverad att fortsätta mot mina mål! Tisdag 26/4 3 km jogg 10*3 dips mot bänk 10*3 armhävningar mot bänk smalt. Onsdag 27/4 massage hos David. Torsdag 28/4 Böj: 20/6 20/6 40/6 60/5x3 Hantelrodd 15 kg*15 per arm SS Pullover 15 kg x 4 varv Ryggresningar 20*3 KB Swing 32 kg 12*4 Handstående 3 gr á 5-10s. Facepulls 9/12*4 Lördag 30/4 Bänk: 20/8 40/6 50/3*5 60/1 63/1 65/1*3 [fucking fail] Massa lek och annat som inte skrevs upp. Men aktivt var det! =) ca 9 km promenad med Pernilla. Söndag 1/5 Frontböj: 20/6*3 Mark: 50/5 70/5 85/3 100/2 110/1 Knälyft: 12*4 Stretch och lek. Fick för mig att jag skulle testa ryck, och med hjälp av fina vänner på Vagnhallen Crossfit så testade jag lite.. Läskigt men kul! TACK för alla råd! Ryck. 25/5 st 30/5st 35/5st 40/1 st +4 försök 30/3st 35/3st 40/3 försök. - 30/3st Imorgon är det ett pass med coach Martin Brinde! Woho!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0