d

Efter Götalandsmästerskapen, tog jag ett beslut att börja bygga upp mig och bra grundstyrka inför DM i November. Inte bara inför DM, men för livet. Mycket volym. Jobba på att stärka upp min överkropp och mina svagheter ska bli starkare... Det känns ändå bra att vara i grundträning, för något jag vill göra, för jag vill ju bli stark! 12670074_939955826052751_8484850089897486600_n   Måndag. Böj: 20/8 40/6 50/5 66/5x5 Bänk: 20/6 30/6 40/5x5 Mark: 60/5 80/4 90/3x5 Ringrodd. 7 6 7 6 Ringarmh. 5 6 4 5 Ryggresningar 3*20 Bollplanka: A-Z + a-p + A-K Onsdag. Böj: 20/8 40/6 50/5 66/5x5 Bänk: 20/6 40/5x5 Mark: 70/5 90/3x5 Ringrodd. 5 5 6 5 Ringarmh. 4 6 7 5 Ryggresningar 2x10 15 kg 1x10 20 kg Bollplanka: A-P T Torsdag. Böj: 20/8 50/5 66/5x5 Bänk: 20/8 40/5x5 Mark: 70/4 80/3 90/3x5 Ringrodd. 4 5 5 4 Ringarmh. 5 5 5 7 Ryggresningar 3*20 Fredag. Böj: 20/8 40/6 50/5 66/5x5 Bänk: 20/6 30/6 40/5x5 Mark: 60/5 80/4 90/3x5 Ringrodd. 4 5 4 6 Ringarmh. 7 6 7 9 Ryggresningar 3*10 15 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0