d

Tuff träningsvecka, lite tyngre, lite jobbigare. Kämpar hela tiden mot en starkare Lisa! Måndag 18/4 Böj: 20/8 40/6 66/5 80/3x5 Bänk: 20/6 40/5 50/3x5 Mark: 60/5 90/3 110/3x5 Ringarmh. 6 5 7 Ryggresningar 3*20 Tisdag 19/4 Böj: 20/8 40/6 66/5 80/3x5 Bänk: 20/6 40/5 50/3x5 Mark: 60/5 90/3 110/3x5 Ringrodd. 4 5 5 4 Ryggresningar 3*10 15 kg + 20 kg + lite C&J 30 kg lek... Torsdag 21/4 KB-swing 32 kg 12x5 Ringarmh. 6 7 7 Militärpress. 20/10 22,5/8 25/6 27,5/4 30/2 32,5/1(FUL)*3 Armhävning SS situps 10*3 Fredag 22/4 Bänk: 20/6 40/5 50/3x5 Mark: 60/5 90/3 110/3x5 Ringarmh. 6 7 8 9 smalbänk mot mellan kloss 40/5 45/5 50/4 60/3 Söndag 24/4 Böj: 20/8 40/6 66/5 80/3x5 Bänk: 20/6 40/5 50/3x5 Mark: 60/5 90/3 110/3 110/3 Ringarmh. 6 7 - tungt och ostabilt Triceps pushdown(rep) 5/15 7/12 7/12 Facepulls 9/15 9/15 10/12 11/8 Ryggresningar 3*10 20kg/2 + 25kg/1 Dips med blått gummiband 5 6 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0